Pokud chcete změnit svůj život k lepšímu a dosáhnout skvělého pocitu ve vás samotných (to je základ pro další zázraky), tak na to budete muset připravit vaší mysl. Bude to vyžadovat kousek času, energie a píle. A jestli chcete být jiní už za pár měsíců, musíte se svým projektem začít hned a po malých krůčcích. Bohužel existují trhliny v našem uvažování, ale pokud vám bude více jasné, co se odehrává ve vaší hlavě, tak by vám to mělo pomoci tyto překážky překonat. Tím získáte váš vytoužený cíl. Ať už v oblasti zdraví, práce, rodiny, financí nebo lásky.

Věda začíná chápat, že naše myšlení má hluboký, komplikovaný a provázaný vztah k nám samotným! Tak třeba jídlo. Naše myšlenky před jídlem, během jídla a po něm, hluboce ovlivňují, co si vybíráme, jak zažíváme, kolik vážíme a jaké máme zdraví. Svými rozhodnutími tedy měníme vlastní mozek. Důsledky myšlenek a představivosti se dostávají naší DNA pod kůži. Skrze myšlenky se můžeme stát svým vlastním chirurgem, neboť svou volbou měníme mozkové obvody. Schopnost mysli měnit mozek se nazývá epigenetika. Volba se stává signálem, jímž se mění mozek, ale i tělo! A to je skvělé, protože ZÍTŘEK MŮŽE BÝT VŽDY LEPŠÍ PRO KOHOKOLIV!

Musíte nejprve pochopit, že je pro mozek příjemnější nechat běžet život v zaběhlých kolejích a je jedno, jestli je to v těch dobrých nebo špatných. Mysl miluje předvídatelné věci, kde není risk. Překonat brzdu, která hlásí stopku, když se snažíme jíst zdravěji, seznámit se s novými lidmi, chovat se sebejistě v práci není jen tak. V momentě, kdy to vypadá, že přichází dobré věci, s námi hlava začne bojovat. Naše uvažování nás mate, protože nás ujišťuje, že je to to samé o změně přemýšlet, jako když ji děláme. Něco, jako když měsíce plánujeme lepší životní styl a nikdy nezačneme. 

Mozek proti nám používá triky, ale KAŽDÝ TO MŮŽE ZMĚNIT. Mám pro vás jednoduché cvičení, které byste měli zapojit do svého života: 

  • Řekněte své mysli ať je zticha!!
  • Začněte se okamžitě chovat jako člověk, kterým se chcete stát.

Tuto školu učí Dr Joe Dispenza a já díky jeho workshopu vím, že funguje. 

Věřím, že jste odhodlaní v roce 2022 udělat velké věci. Než začnete, tak si pročtěte 7 věcí, které nás brzdí od naplněného života:

1. Chybí sebedůvěra. Prvním krokem ke stanovení cíle je věřit, že to dokážete. Pokud bojujete s pochybnostmi o sobě, tak musíte chápat, že opravdová důvěra v sebe sama vyžaduje čas a úsilí. Vede k tomu změna způsobu, jakým k sobě mluvíte, jakým na sebe nahlížíte, a jakým o sobě přemýšlíte. Malé sebevědomí vás může brzdit mnoha způsoby a ty budou bránit v dosažení skutečného potenciálu.

Jednoduchý tip: podívejte se do zrcadla a řekněte si něco povzbudivého. Začněte dnes a nepřestaňte zítra!

2. Srovnávání je jed. Neustálé porovnávání našeho těla, celkového vzhledu, výsledků a života s lidmi kolem. Inspirace v našem okolí je důležitá, motivuje nás, ale nesmíme zapomenout, že naše tělo je jiné než jakékoliv další tělo na celém světě. Proto se u každého liší i způsob, čas a celková cesta. Všichni jsme TAK odlišní, což znamená, že to, co vyhovuje NÁM nemusí vyhovovat naší nejlepší kamarádce Aleně. Jediná osoba, se kterou byste se měli srovnávat, je osoba, kterou jste byli včera!! 

Jednoduchý tip: nasaďte si klapky na oči a soustřeďte se na sebe!!

3. Posedlost tím, co nemůžete mít. Pokud neustále přemýšlíte o potravinách, které nemůžete jíst, výsledky nebudou udržitelné. To je jeden z důvodů, proč u mnoha mých klientů používám zápis stravy, protože nic není mimo limity. Pokud si chcete zajít na pizzu nebo na sklenku vína s přáteli, rozhodně můžete. Chce to jen trochu plánování a zpětné vazby. 

Jednoduchý tip: buďte k sobě tolerantní a místo zákazů hledejte kompromis. 

4. Netrpělivost je obrovská překážka. Vzdávat se po týdnu, měsíci nebo dokonce 6 měsících je pro někoho pravidelným rituálem. Skutečná změna vyžaduje čas a v závislosti na tom, jak daleko musíte zajít nebo jak velké jsou vaše cíle, může udržitelná tělesná proměna, kvalitní vztah, vysněná pracovní pozice trvat roky. 

Jednoduchý tip: přestaňte se honit za rychlými výsledky. Sledujte vaše po mostech, které vedou k vašemu snu.

5. Bereme to na lehkou váhu a neuvědomujeme si potřebné úsilí. Změna je náročná jak psychicky, tak fyzicky. Než vůbec začnete s procesem ZMĚNY, měli byste si sednout a zjistit, PROČ to chcete udělat a JAK to uděláte. To proč je něco, co vás bude držet nad vodou, když se budete chtít vzdát. 

Jednoduchý tip: nepodceňujte otázku PROČ! A napište to.

6. Myšlení všechno nebo nic. Už jste si někdy dali skleničku vína a potom mlsali celou noc, než jste šli spát? A pak najednou z jednoho nepovedeného večera jste zase v těch starých kolejích, protože jste sešli z plánu? Každý máme horší a lepší dny. Pravdou je, že konzistence vždy vítězí nad dokonalostí. Zde je to, co je důležité. Nezdržujte se tím, co se nepovedlo a neházejte ručník do ringu.

Jednoduchý tip: co nejrychleji naskočte zpět. 

7. Strach ze selhání. Vykročit do neznáma je nepříjemné. Vidět návyky, které musíme začít dělat jinak, je nepohodlné. Možná jste se v minulosti pokoušeli zhubnout, změnit sebe, najít si jinou práci a neuspěli jste. Doufáte ve výsledky, ale co když se nedostaví? Zapomeňte na minulost a budoucnost. Změna nastává prostřednictvím vaší víry v ní tady a teď.

Jednoduchý tip: představujte si, jak to dokážete. Vizualizujte a věřte tomu. Neohlížejte se zpět v čase. 

 Už chápete, jak velkou moc nad námi má naše myšlení? Transformace myšlení, kterou vidím u svých klientů, je klíč k úspěchu. Vidět, pochopit a dělat věci jinak. Někdy je mentální a emocionální transformace důležitější než cokoliv jiného. 

 

Pár slov o mé transformaci

Jsem koučkou v oblasti životního stylu přes 12 let a mohu s jistotou říci, že transformace mysli nebo těla není nikdy lineární. Sama moc dobře vím, co je opravdové úsilí takovou změnu udělat. A to mi pomáhá k tomu, porozumět ostatním lidem, které vedu. Strava, pohyb, meditace a osobní rozvoj je mou součástí. Výživu i koučink jsem vystudovala. Co vás může zajímat je i fakt, že žiji v harmonii. A moc dobře vím, co mi pomáhá k tomu, být spokojená “skoro” každý den, když se probudím. 

K rovnováze jsem se propracovala prací na sobě samé a to terapeuticky, studiem a aplikováním koučinku v každé situaci, kterou jsem chtěla změnit. Ale i mou spirituální cestou, která odstartovala Camino de Santiago, obřady s šamany, kakaovými rituály, Temazcalem a dalšími léčivými procedurami. Každá nekomfortní zkušenost je pro mě v životě inspirací k poznání nejen sebe, ale především mi slouží, jako studna nápadů k pomůckám, které jsou užitečné pro mé klienty. Pomocí mých zkušeností prochází lidé transformací přirozeně a s lehkostí. Letos jsem obzvlášť pyšná na Workshop s neurovědcem Dr. Joe Dispenza, kde jsem si potvrdila, že meditace je pro mě ten nejlepší nástroj pro osobní růst. 

Dodržuji etický kodex, který říká, že veškeré informace zůstanou naším tajemstvím.

 

Mé schopnosti:

  • Vytvářím hodnotný vztah s klientem. Tento vztah je rovnocenný a partnerský. Respektuji každého člověka takového, jaký je. Věřím v každého z nich. Vím, že máme opravdu všichni sílu zvládnout svoji životní situaci a uskutečnit své sny.
  • Jsem empatická, umím se vcítit, aktivně naslouchám a při sezení se zcela koncentruji na témata mého klienta. V tom mi hodně pomáhá meditace a fakt, že i já mám svého kouče. 
  • Vím, že je mou odpovědností rozvoj a plnění kroků k cíli mého klienta. Pomáhám zvědomit cíle, zvládnout překážky, nacházíme nová a reálná řešení.
  • Pokládám silné a především otevřené otázky, které vychází z naslouchání. To má pro klienta obrovský význam, protože díky tomu lépe objevuje „své“ vlastní možnosti řešení i vlastní cestu k nim. Klienta pouze doprovázím. Jeho cesta je tak spokojenější a rychlejší. 
  • V konzultacích využívám zajímavá cvičení, která pomáhají k zklidnění rozbouřené mysli a slouží jako prevence stresu. 

 

Pokud jste připraveni provést ve svém životě zdravé a cílené změny, tak by vás můj INTENSIVE program měl zajímat. MĚNÍ ŽIVOT už za 3 měsíce!

Koučování zdraví a duševní pohody je strukturováno kolem změn, které chcete ve svém životě provést, když jste připraveni je realizovat. Tímto procesem identifikujete život, který chcete žít. Pocítíte podporu a odpovědnost k dosažení vaší mety. Strategie k dosažení vaší mety jsou jasné a praktické dovednosti, pomůžou k překonání výzev životního stylu a pomáhají dosáhnout vyšší kvality života, která je smysluplná, soběstačná, zdravá a založená na hodnotách. 

 

  • Pochopíte, jak žít naplněný život s dostatkem energie, se skvělým pocitem v těle, pozitivním myšlením a to bez porovnávání se s ostatními.
  • Budete vědět, PROČ vám nevyšly předchozí pokusy a už se nikdy nedostanete do kolotoče začátků.
  • Budete přesně vědět, co a kdy máte jíst. Už se nenecháte zvyklat články, ale budete následovat svoji intuici.
  • Budete mít jasnou vizi svého každodenního fungování, které vám pomáhá ke skvělé náladě.
  • Budete dělat nová rozhodnutí a cítiti životní sílu.
  • Zbavíte se svých strachů a bloků a naopak ucítíte sebejistotu.
  • Najdete sebe. 

BONUS k programu je:

  • WhatsApp skupina, kterou dostanete více podpory i mimo konzultace a motivace od lidí, kteří jsou na stejné vlně
  • Koučovací deník, který rozkryje vaše myšlenkové vzorce rychleji a mění je za nové učinnější

I vy si můžete dovolit mít svou koučku. Někoho kdo vás pordporuje, naslouchá vám a vede správným směrem.                                NAPIŠTE MI TADY A DOMLUVÍME SE NA KONZULTACI. 

Rodíme se, abychom byli spokojeni, milovali sami sebe, i naše těla, dobře se o ně starali a užívali si život každý den. Pravidlo pěti vteřin, které vymyslela Mel Robbins, říká, že to, co drží lidi zpátky od jejich vysněného života, je těch pár sekund, které uběhnou od okamžiku, kdy mají nějakou úžasnou myšlenku, do chvíle, kdy ji mozek zpracuje. Říká, že pokud se skutečně chcete posunout kupředu, je třeba realizovat svoje nápady předtím, než sami sebe přesvědčíte, že se to dnes nehodí

A tak se ptám. Řeknete si ve svých 5 sekundách ANO jdu do toho?

Vaše Kristýna

 

 

Zdroj: Mel Robbins – The High 5 Habit, 2021, Joe Dispenza – You are the placebo, 2014